Photobucket

Friday, August 26, 2011

Berbuka Puasa Bersama Budak Kelas 5AR


Boleh di katakan sebagai reunion jugak. Haha! Setelah di bincang, last-last makan kat KFC Pasir Gudang. KFC??? Maigaaddd... Dah bosan dah. Haha. KFC PASIR GUDANG??? Maigaadd lagi... Tempat keje aku?? Hahaha! Aku seronok dapat jumpa staff2 KFC semalam. Rasa hepi sangat. Ikutkan hati aku nak je masuk dalam pastu jumpe diaorang kat dalam.

Dah banyak perubahan dah. Maklumlah, nak dekat raya kan, macam2 hiasan aku tengok. Haha. Aku sendiri pun tak tau nak order apa dah. Semua bende dah makan. Last-last, order OR Quarter Chicken. Nak tolong naikkan sale. :)

Bebalik pada kawan sekolah pulak. Mula-mula ingatkan ramai tak datang. Last-last ramai pulak. Aku dahlah reserve utk 10 org je. Tapi memang kecoh lah diaorang semua semalam. Seronok. Bedouble-double seronok aku semalam.

InsyaAllah akan datang akan buat reunion lagi. Dan insyaAllah aku akan datang KFC semula kalau aku balik umah nanti. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...