Photobucket

Friday, August 26, 2011

Memandu Kereta


Stress! Stress! Stress! Kenapa aku tak di benarkan bawak kereta? :(

Jeles bila tengok kawan-kawan aku yang dah boleh bawak kereta sorang-sorang. Aku? Mak ayah aku dah cakap dah. Aku dah kerja, dah ada kereta sendiri baru leh bawak. Pehhh... Konfem masa tu kereta aku jadi hiasan je kat umah. Tak begerak-gerak. Mane taknye kalau dah tak berani nak bawak.

Seriously aku jeles tengok orang lain. Aku ni tak nak lah susah kan mak ayah aku nak anta pegi sini, pegi sana. At least kalau aku dah boleh bawak kereta boleh lah aku nak pegi mana-mana. Takdelah kacau masa mak ayah aku. Kalau nak pegi keluar dengan akak dengan adik, kalau nak pegi ke jusco tebrau, kene naik teksi. Aku benci naik teksi. Kene cekik abis-abis. So, kene pegi CS jelah naik bas. Abis tak nak susah kan mak ayah. Pegi jusco tebrau nak suruh ambil dengan anta nanti mengacau pulak.

Nasib lah kau mimie... Lesen kau tu juz nak penuhkan purse kau je. ;(

manager aku nasihatkan aku : kau kalau bawak kereta kat U tu, jangan lah buat status dekat FB. Nanti mak kau baca. Agak-agaklah nak buat kerja jahat pun.

Akan di pertimbangkan.... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...