Photobucket

Thursday, August 25, 2011

R.O.O.M.A.T.E

Best Room Mate Ever

Sekarang perkara ni tengah bermain di fikiran aku. Aduh... Seriously aku risau gler. Nape ek?? Hmm... Aku harap-harap lah aku dapat roomate yang okay.

Aku takdelah nak roomate yang kaya, yang boleh belanja aku macam-macam. Aku takdelah nak roomate yang HOT, yang buat aku pun famous sekali. Aku tak mengharap sangat roomate yang pandai. Kalau dapat, Alhamdulillah lah. Boleh tolong aku.

Aku juz nak roomate yang boleh di bawa beborak, yang bila aku duduk satu bilik dengan dia takdelah aku rasa tak tenang. Aku nak roomate yang satu kepala dengan aku. Haha. Hubungan dengan cousemate memang kene jaga jugak. Pasal kalau ada keje kumpulan takdelah masing-masing buat hal sendiri.

Tapi kita lebih banyak spend masa dalam bilik bebanding kelas. So, kalo duduk dalam bilik rasa tak tenteram je, tu yang ada bejalan pegi bilik orang tu.

Apa yang aku mampu buat sekarang, berdoa jelah supaya dapat yang terbaik untuk aku. Aminnn...

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...