Photobucket

Wednesday, July 13, 2011

Luang Masa Bersama STAFF KFC

Semalam, lepas abis kerja pukul 11 malam, terus pergi ke McD Petronas Pusat Bandar. Kerja kat KFC, makan dekat McD jugak. Haha! Takpelah. Actually kan, mak aku ni mane lah kasik aku keluar malam-malam macam ni. So, sir aku lah beranikan diri dia telefon mak aku nak mintak izin ajak aku keluar. Aku suruh sir face-to-face tapi dia kata dalam telefon je dia berani. Tapi kemain takot aku tengok bila bercakap dengan mak. Hahahaha! Memang lawak gler semalam.

Gambar di McD Petronas Pasir Gudang.

Memang seronok lah makan-makan semalam. Balik umah nak dekat 1 pagi kan. Pehh.. hari ini dalam sejarah beb. Hahahaha. Tak penah kot. Thanks kepada sesiapa yang berlanja tu.

Aku dan Murni

Department CSC

Ni tempat keje aku. Aku dekat KFC sebagai Customer Service. Jadi, ni lah department aku. Luaskan? Tapi tak seluas KFC Drive Thru Pasir Gudang. Ni kira bersyukur lah takde tandas, playground. Kalau ade, ma'ai, tak ke mati aku nak kene cuci tiap-tiap hari.

31 Julai ni, tamat lah tempoh aku bekerja di sini. Sebenarnya rancangan macam tu lah. Tapi bila di fikir-fikirkan balik, aku sayang nak benti. Masa mula-mula aku keje sini, aku cukup rasa tak suke. Tapi lama-lama, aku mula rasa seronok nye nak pegi keje. Hmmm... Ni pun entahlah. Nak teruskan ke atau tak. Kalau teruskan, camne nak solat terawih. Seriously, aku akan rindu tempat ni dan budak2 KFC.

Diaorang semua gila-gila sampai penat mulut ni asik bercakap. Mula-mula dulu masuk diam je. Sekarang aku yang paling bising. Haha. Serious ar mmg rindu nanti. Takpe-takpe, nanti tiap-tiap kali aku balik U ke, aku singgah lah kejap KFC. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...